《造星V》首播|花姐狠批參賽者質素 彈舞姿核突:真係太差 (23:37)

文章日期:2023年05月15日

ViuTV節目《全民造星V》今晚(15日)首播,節目中播了不少參賽者面試片段,質素確實參差,大部分都表現騎呢,搞到幾位導師及花姐(黃慧君)都冇眼睇,節目內播出香港參賽者排舞跳唱節目主題曲《前傳》,不過大部分都欠缺跳舞經驗,亦有參賽者因為排舞不專心,而被趕出排舞室罰企。

眾參賽者雖然勤力排舞,但似乎未得到花姐歡心,節目中播出花姐去探班,花姐說:「10個人一組,第一組跳畀我睇先﹗」花姐看完他們跳舞後,即神色凝重兼嚴詞說:「你哋肯定自己嚟參加《全民造星》?你哋𠵱家呢啲質素,上呢個節目都係畀人恥笑嘅,喪郁係冇用嘅,啱啱好核突,我覺得今年質素比較差,咁你哋點樣覺得可以喺1月參加第一回合比賽而唔被淘汰呢?如果你哋覺得我哋好變態,點解呢個節目一定要跳舞,你哋唔忿氣嘅話,Sorry﹗呢個節目唔啱你。」花姐離開排舞室時再說:「鬧唔落呀,呢班真係太差呀,呢班搞唔掂呀﹗」一班參賽者被花姐狠批後,當堂失去自信,有部分參賽者激動流男兒淚。

製作組及後辦導師訓練日,邀來馮允謙﹑陳蕾﹑陳健安和韋羅莎教導一班參賽者,盼透過訓練日,令參賽者內心變得更堅定,及後他們的舞姿已有進步及改善,並順利拍攝《前傳》MV。

相關新聞:《造星V》首播|花姐親揭不再出任監製原因 肥仔扮姜濤被喝倒采

(即時娛樂)