造星V|被評判伍詠薇讚雙眼得意 參賽者白水放電冧伍姑娘 (23:10)

文章日期:2023年05月16日

ViuTV節目《全民造星V》今晚(17日)播出第2集,94位參賽者進行首回合個人競技,分別是Tiger﹑Howard﹑白水﹑Hayson和北美參賽者Marcus,當中Howard和白水直接晉身60強,Howard自彈自唱《Kiss Goodbye》,獲得評判3盞藍燈;白水在面試時被花姐(黃慧君)彈慢半拍,而他本人亦直認不擅辭令,表達能力欠佳,問非所答,花姐讚他有魅力,但要學習說話,改善表達能力。

白水表演項目是跳舞,他跳《Essential Funk》,邊喝飲品邊跳,跳完後評判陳詠燊讚他有諗法,但略嫌表情僵硬:「我感覺到佢緊張。」另一評判伍詠薇(伍姑娘)直認喜歡白水:「我鍾意你㗎,因為你隻眼睛係『得意仔』眼晴,點解唔好好利用眼睛配合舞步?我覺得你揀啱歌嚟比賽,隻歌好型呀﹗」此時白水即時向伍姑娘「放電」,伍姑娘亦立即接收「電力」,並即時按藍燈,陳蕾及陳健安更搶白水入紅組。

另一參賽者Hayson(郭澧羲)選唱陳奕迅的《沙龍》,但表現未如理想,感覺似唱K,評判陳詠燊說:「好多人表演揀隻歌,都想話畀我哋聽歌曲有意思,歌詞如何,但個Credit係屬於黃偉文,唔係你呀﹗揀一個表演係表達到你自己,令我哋覺得你係可造之材,咁先係《全民造星》。」

導師馮允謙指Hayson揀錯歌,最後Hayson跌入復活區,Marcus選唱側田的《運》,雖然他笑容可掬,甚得評判及導師歡心,但表現亦未如理想,評判Edward說:「好想搵個位畀分你,其實呢首歌唔易唱,聽得到係某啲音域同元音位置,你把聲係幾好,但我唔鍾意你處理方法,你太震(音)呀,有一個好似喺K房聽人唱歌,我好難畀分數你。」最後他僅得一盞藍燈,要在復活區等候。

相關新聞:造星V|節目組字幕出錯? 將參賽者Tiger舞台工作者變「後台工作者」

(即時娛樂)