林日曦企劃《大離婚日》公布重演 田蕊妮忠告:睇完先考慮結婚 (23:24)

文章日期:2023年05月16日

田蕊妮演出林日曦企劃的舞台獨腳戲《大離婚日——妻》,原本演出16場,由於觀眾口碑帶動,日前公布在公演完成10日後即時重演。今日(16日)林日曦再公布《大離婚日——夫》門券一票不剩,決定公演完成7日後即時重演。跟《妻》一樣,公開售票日期為明天(17日)早上10時快達票正式開賣。

有網民對這是「重演」或「加場」在討論,林日曦說:「我話重演就重演啦」田蕊妮也在社交平台就「重演」或「加場」有話兒,她說:「有人問重演同加場有咩分別?佢話重演通常係會有新元素!首先,關於『妻』嘅新元素呢方面唔洗擔心,因為個劇本日日改,基本上係場場都會唔同。至於,『夫』就我都唔知佢攪乜架!亦有人問應該睇咗『妻』之後先睇『夫』?定係無乜所謂?基本上係無乜所謂嘅,但係我個人建議就睇咗『妻』先,因為各位老公一定要記住,一段關係『一定係女人行先架』亦有人問我未結婚喎,會唔無共鳴架?我本人強烈建議拍緊拖或即將要結婚嘅,嚟睇咗先,睇完先再考慮結婚呢單嘢!另外單身嘅更加要嚟睇啦,睇完先再考慮拍唔拍拖!完。吖...未完...再提一提大家千祈唔好以為入嚟睇呢個劇會有咩大道理或者得着呀,無架,我哋好膚淺架咋,2個幾鐘玩吓笑吓架咋!」

(即時娛樂)