肥媽李鼎|游嘉欣談「被問價」潛規則 嚇窒肥媽:咁你要檢討吓 (13:55)

文章日期:2023年05月17日

李家鼎(鼎爺)、肥媽(Maria Cordero)與游嘉欣(游游)合作主持飲食節目《肥媽李鼎》,今晚播出一集主題是「極愛極恨娛樂圈」。游游講到娛樂圈是一個大染缸,當中有不少潛規則,之後問肥媽曾否被問價?肥媽斬釘截鐵指沒有,並反問游游有沒有?游游此時再度語出驚人,肥媽聞言嚇至大叫:「咁你就要檢討吓喇,原來你真係…」游游聞言即時害羞面紅,到底游游說了什麼,令現場如此大反應?

之後肥媽和鼎爺分享藝人「高山低谷」故事,肥媽說:「嗰時梁家輝,人哋做埋影帝添啦,都係喺街賣電話,冇嘢係唔得嘅,靠自己努力去掙錢,冇人睇你唔起。」鼎爺則指影帝周潤發當年很捱得:「一條面巾、一支牙膏、一支牙刷,喺化妝間借公司道具組張尼龍牀瞓咗幾年。佢喺電視圈有少少名之後,就有人搵佢拍戲,點知部部都死,畀人叫佢做票房毒藥。」鼎爺再分享視帝黎耀祥(祥哥)的辛酸史,鼎爺透露祥哥演完《西遊記》豬八戒後,事業曾經跌落谷底,更一度想過要轉行,幸好祥哥後來遇上《巾幗梟雄》「柴九」這個角色,成就其登上事業高峰。肥媽更重提當年無辜捲入「甄妮批G.E.M.鄧紫棋無禮」風波一事。

身為娛樂圈新丁的游游,還請教兩位前輩小錦囊,肥媽教路:「隻眼要打開,隻耳要打開,隻嘴要收埋。」鼎爺則說:「早到遲走,坐埋一邊,睇人哋邊度好邊度唔好。」肥媽之後問入行4年的游游想有幾紅?游游說:「相對於紅唔紅,我其實想掙到錢多啲。」肥媽聞言說:「呢句洗咗佢,對住塊鏡同自己講,我一定會紅、我一定會紅、我一定會紅,真係有用㗎,我最窮嗰時都係咁樣對住塊鏡咁講。」

(即時娛樂)