郎朗專誠來港擔任一晚限定嘉賓 李克勤:體會友情可貴 (14:49)

文章日期:2023年05月17日

李克勤《弦續‧港樂演唱會》第4場昨晚於紅館舉行,特別嘉賓是郎朗,兩人一晚限定合作《深深深》及《我不會唱歌》。

2003年李克勤與郎朗合作《我不會唱歌》,至今仍是不少歌迷至愛。昨晚克勤特別邀請郎朗擔任嘉賓,台上克勤說:「朋友的定義是,無論個朋友喺幾遠地方,一個電話,一個短信,佢會搭好耐飛機飛番來、搭好耐車番來,只做一晚演唱會嘉賓,呢個朋友好特別, 佢唔識唱歌,但佢係國際級。20年前我哋合作過一隻歌,呢隻歌唱到今日我重唱緊。當我知道佢今日肯來做嘉賓,好開心之外,亦感覺到嗰份誠意及友情可貴。希望大家用最熱烈掌聲,送畀我遠道而來的朋友-郎朗。」

郎朗升台後,開心跟大家打招呼:「大家好。 」台下掌聲雷動。他續說:「非常激動,我仍記得我們20年前第一次合作,今天再一起真的很激動。」之後兩人為觀眾獻上《深深深》及《我不會唱歌》兩首歌。唱完後台下掌聲歡呼聲不停。克勤說「你哋今(昨)晚真係有福,呢兩首限定版,係2023年5月16號先有!」

演唱會做了4晚,克勤依然每晚除收花、禮物外,仍不斷收到不少利市。他笑道 : 「每場收到的利市,大家係咪覺得我個樣似屋企負擔比較重,多謝大家頂力支持李立仁,李力司教育基金。」有觀眾現場立即拿出銀紙,叫克勤過去收。克勤見狀笑道,「你現兜兜攞啲銀紙出來就唔好,你攞個信封入住佢。」觀眾仍不放棄,克勤說:「唔得,唔得,老闆鬧我㗎!重有兩個鐘,你搵啲嘢入住佢啦,我一陣再行過來啦。」引得全場大笑。昨晚楊受成及太太,關智斌,陳家樂,葉璇等好友棒場。

(即時娛樂)

相關字詞﹕郎朗 李克勤