一舞傾城|蔡潔拍親熱戲唔緊張 李嘉識奇異神功唔驚姚子羚踢 (21:19)

文章日期:2023年05月18日

陳法蓉、蔡潔、姚子羚等主演劇集《一舞傾城》昨晚播出第3集,劇情講到Monica(蔡潔飾)為救捲入洗黑錢案的男友Dave(何浩文飾),身為「金魚」的她為求司徒大狀(李道瑜飾)幫Dave打官司,不惜主動獻身。惟完事後,司徒大狀告訴Monica崩潰真相,指經過調查後發現Dave確實有份洗黑錢,但他有把握為Dave脫罪,令一直以為Dave是無辜入獄的Monica大感震驚和傷心。

蔡潔於這場戲將角色的不情願、委屈演繹到位,令觀眾都戥她傷心。蔡潔受訪時笑言這場戲唔難演,她說:「作為演員,無論咩角色同場口,最重要係做番劇本嘅要求,符合番劇情嘅需要。呢場戲我當時主要都係將心入面嘅真實想法演繹番出嚟,做番自己心情就OK。」相當專業。蔡潔坦言事前做足保護措施,並大讚前輩李道瑜好Gentleman。不少觀眾替她感到委屈,她說:「大家可能覺得我外表柔弱啲,每次有呢啲戲份會覺得我好慘,為呢件事添加咗啲色彩,但其實戲外我係一個男仔頭,同前輩都有講有笑,呢場戲對我嚟講唔係太緊張,大家睇完戥呢個女人好委屈,有好想保護呢個女仔嘅心,我覺得好Sweet。」

飾演「超班警花臥底」Michelle的姚子羚於昨晚登場,子羚一出場就一個打四個,大晒真功夫。其實子羚之前在《鐵拳英雄》已經打到飛起,打戲對她來說絕對得心應手,對此子羚受訪時說:「之前打戲嘅經驗對我好有幫助,喺做某啲動作時會比較易上手,上次《鐵拳》就比較多功夫同用武器,今次《一舞》就用現代啲嘅打法,同埋會有揸槍嘅戲份。」問到會否朝打女目標進發?子羚坦言:「其實拍打戲都幾辛苦,同埋預備功夫要做到足,日後有機會都想挑戰唔同嘅動作場面。」

今晚一集將有一場子羚狠踢李嘉下體的場口,子羚受訪時笑言:「本身同佢都Friend,都知佢係練武之人,佢話識得一種功夫,係可以將佢下面嘅嘢收埋,佢同我講可以放心去踢。拍之前都試過一次,踢落去時真係冇嘢嘅,到正式拍時我真係好認真、放盡去踢,係一次幾得意嘅經驗。

 (即時娛樂)