新聞女王|佘詩曼否認氣場勁嚇壞後輩 讚王敏奕做足功課 (17:59)

文章日期:2023年05月19日

佘詩曼(阿佘)、馬國明、李施嬅、何依婷、王敏奕等,今日在邵氏影城拍攝無綫新劇《新聞女王》。相隔多年重返娘家拍劇,阿佘對劇本和導演拍攝手法充滿信心,指各人也用心演好角色,相信完成品會令人滿意。

談到休息時間可足夠,她說:「一時時,如場戲好緊要都會長時間捱吓。監製鍾澍佳會盡量惜住演員,對女仔會好啲,因為話拍出嚟女仔唔靚冇着數。馬國明可能慘少少,唔緊要,佢天生麗質。(你氣場勁,有冇嚇怕新晉演員?)邊有呀!開頭可能大家唔太熟絡,依家再問佢哋應該冇。」

阿佘在劇中飾演新聞主播,她指角色有很多專業對白,而且要講得順暢,演出時很有難度。她說︰「有時都幾難講,唔使埋位時就靠背默抄低幫助記對白,所以拍攝場地周圍都係我寫過嘅紙。為演好角色,我仲走咗去新聞部借錄影廠練習咗好多日。如果唔練習,我都冇信心,好難演。(有興趣成為新聞主播?)我都有興趣客串報天氣。」

阿佘表示已沒欠無綫劇債,如再遇上好劇本,會再回巢拍劇。談到一班同劇後輩,她直言很喜歡王敏奕︰「佢第一日埋位已準備得好好。第一日同佢開工,佢已投入角色,演出感動到我。佢唔止同我有化學作用,仲好強,所以我好鍾意佢。」至於有哪位演員有待進步,阿佘笑道:「我自己啦,沒有最好,只有更好嘛!」

被點名稱讚的王敏奕說:「我都好多謝佢,當初收到劇本,我做好多功課,因為知道可以同阿佘對戲,我都好緊張,戰戰兢兢咁去做,咩都唔理,做好自己先。第一日拍時,我超級緊張,阿佘拍完都有同我傾,好感動。」她覺得阿佘氣場勁,人又正又靚,每次望住對方雙眼就被迷魂到不會演戲,王敏奕說:「阿佘係個非常慷慨嘅前輩,不論喺演戲或生活上,都好歡迎大家去問佢,唔會令人有種接觸不到嘅感覺。」

(即時娛樂)