溫拿宣布8月開紅館告別演唱會 譚詠麟:非為開多幾場 (23:15)

文章日期:2023年05月19日

譚詠麟(阿倫)、鍾鎮濤、彭健新、陳友與葉智強組成的溫拿樂隊,1973年成立,今年成軍50周年,8月舉行第9次紅館演唱會。溫拿五虎接受《明周》訪問,透露這次「合體」後,溫拿將與歌迷正式告別。

溫拿今次演唱會名為《Farewell With Love》,是溫拿的告別派對。阿倫表示:「我哋5個都是香港仔,生於斯、長於斯,但凡事都有一個終結。不過今次是哀而不傷,雖然帶着無奈,同時亦都帶着開心的心情,趁住大家仍然在一個好狀態,講真,我哋都要量力而為。」

阿倫以志偉飲醉來比喻告別:「我們都要顧及歌迷,溫拿有好多不同層面的歌迷,在最頂嗰層,將來有沒有機會再睇到溫拿在舞台呢?真係唔知道,提早搞個party囉,曾志偉成日都係咁,開party前影咗相先,因為醉晒就影唔到。」

是由誰發起這個決定?阿倫說:「是大家傾好的,其實對上一兩次開演唱會時,都有人講過話不如告別啦!我當時係大力反對,溫拿很代表香港、代表一種精神力量和正能量,不過,其實這個能量不會消失,如果香港將來有什麼需要我哋,我哋一定會企返出嚟,為大家效力,但係一些商業性和大型演出,我哋就不會再答應出現。」阿倫指可能有人話他們這樣講告別,會不會想開多幾場,他說沒有,不需要。

(即時娛樂)