一舞傾城|袁潔儀靠5字真言突破心理關口 推陳星妤落火坑 (17:26)

文章日期:2023年05月20日

無綫劇集《一舞傾城》昨晚(19日)一集講到KK(陳星妤飾)被一位城中富豪睇中,富豪出價800萬要KK陪伴一星期。魚旦媽(莊鍶敏飾)為賺取80萬仲介費,向KK媽(袁潔儀飾)埋手。曾做舞小姐的KK媽為了錢游說女兒賣身,兩母女為此大吵一場,KK媽更怒摑女兒一巴,並哭訴︰「我都唔想㗎,我窮咗好耐。我真係好驚,唔想好似以前咁窮呀﹗」KK致電警告魚旦媽勿多管閒事時,得悉心儀對象Marco(關楚耀飾)的秘密。KK大受打擊,埋下其賣身伏線。

袁潔儀直言最初接受不了KK媽的角色設定︰「收到劇本時,我接受唔到佢叫個親生女去陪客,之後同編審、監製開會,編審同我講咗句『向現實低頭』。聽到呢句說話之後,我覺得一個人真係衰到貼地時都要向現實低頭。演嘅時候,我就係記住呢句說話去突破心理關口,但個心都係非常難過。今次個角色遇到個衰佬(王俊棠飾),畀佢打,仲要幫佢還債,令生活變得好困難,希望大家明白呢個角色點解要咁做。」

她表示對戲中一句對白「我窮咗好耐喇」有深切體會︰「我都試過窮咗好耐,一講到呢句個情緒就飆咗出嚟。呢個角色好有挑戰性,10場戲中有9場係喊戲,而且角色令我可以用另一個層面去感受另一個處境嘅人諗緊咩,提醒番現實中嘅自己其實好幸福。雖然我都窮過,但捱吓捱吓都可以跨過到難關。」

陳星妤透露掌摑戲一Take過完成︰「拍攝前試咗2、3次戲,到正式拍攝情緒到咗就一Take過,太多Take反而會影響效果。我叫潔儀姐真係摑落嚟,最緊要出到個效果。」談到其角色在劇中周旋於關楚耀及高鈞賢之間,她說︰「高鈞賢暖男啲,好多時都會問我有冇咩幫到手;關楚耀拍得多愛情片,分享咗好多經驗同好帶到我入戲,可以同兩位被公認嘅靚仔合作,我好開心。」

(即時娛樂)