張敬軒為下月演唱會狂推Job︰今次個騷唔可以再有事 (20:08)

文章日期:2023年05月20日

張敬軒今日出席品牌活動時,自爆有女粉絲趁「520」向他示愛說要養起他,令他有不想努力了的感覺。軒仔自嘲「不在目標射程範圍內」,入行以來未試過被人問價,反而他從前曾以客戶代理人身分詢問過其他藝人的價錢。

演唱會舉行在即,軒仔完成這天活動後就會閉關。他說︰「最近疫情爆爆地,我都有同事中招,加上依家有流感,我推咗好多活動。今次個騷唔可以再有事,我要以身體為先﹗最近有好多好好睇嘅演唱會,我開騷都有壓力,要再努力啲畀觀眾睇新元素。」

軒仔透露今次演唱會將有新歌單,也會盡量跟觀眾互動,惟他仍然不能握手、收花、收禮物。軒仔坦言︰「我要保障11場演唱會順利完成,對觀眾負責好緊要,所以要打醒十二分精神。」他未決定會否邀請演出嘉賓,希望能慢慢改變這慣例,不想為請而請。

談到操肌方面,軒仔說︰「脹吓又縮吓,跑步和練舞出汗就縮番。我喺Tyson Yoshi健身室操,佢都好無奈。呢個仔好好,好似教練咁經常打電話嚟叫我起身做運動。不過,我唔會以佢為目標,太辛苦﹗台上騷肌?盡人事啦!喺唔影響市容情况下試吓,我都係以歌會友,留番畀後生。」

黃牛飛問題未能杜絕,軒仔無奈表示仍見到很多門票被炒賣︰「就算做咗好多防範工作,都仲有好多炒飛,我會再檢討。去年要4個人處理歌迷會7000張飛,下半年會再增加人手。其實每次賣飛,網站都要用一個分流軟件幫歌迷處理,但已經冧冧哋,真係要靠科技同錢,希望下次再做好啲。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張敬軒