造星V|評判陳詠燊畀分寬鬆被封「一燈大師」 (11:31)

文章日期:2023年05月21日

ViuTV《全民造星V》播出一星期,已有25位參賽者先後出場,惟至今未有任何人被淘汰,表現差的也獲得1盞藍燈跌入復活區。有網民指評判之一的陳詠燊評分時十分鬆手,往往會在3盞紅燈時給予參賽者藍燈;有網民甚至封陳詠燊為「一燈大師」﹗

對此,陳詠燊在社交平台發文回應︰「繼『龐牛大師』之後,聽講我喺網上又多咗個朵 - 『一燈大師』。其實我哋又點會唔識製造娛樂性?評語再Mean啲,啲結果再極端啲,踢人出局踢得狠啲,大家睇得再咬牙切齒啲,當然一定會『Good Show』!但係我哋三個都知道,每一盞燈都代表著一個機會,同時亦影響著一位年輕人嘅未來,所以我哋都只係本著一份精神 - 把機會留給應得嘅人。」

陳詠燊認為《造星V》雖然只是一個電視節目,但「做Show事少,造星事大」。他續說︰「多謝兩位拍檔伍姑娘與Edward Chan,唔係講笑,我哋係當日先第一次見面,但意外地互相補位,合作愉快!感謝撮合我哋合作嘅幕後團隊。夢想成真,注定艱辛;希望每一位值得的,都得到他值得的。加油!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕全民造星V 陳詠燊