肥媽拍片爆張學潤情傷財困疑惹家屬不滿 今撰文公開道歉 (12:40)

文章日期:2023年05月21日

著名形象指導張學潤(Nel Nel)日前(18日)在內地輕生,終年59歲。張學潤生前人緣好,不少圈中好友得知噩耗後均發文悼念。不過,張學潤家人不滿有人拍視頻蹭熱度,羅霖昨天(20日)出席活動時就代表張學潤家人發言︰「好多朋友都懷念佢,甚至有啲朋友會拍一啲視頻會講啲嘢,但佢屋企人同公司都希望佢可以刪除條片,因為唔想Nel Nel受到委屈,好朋友都想保護佢。」

羅霖雖然未指名道姓,但有指其矛頭直指肥媽日前(19日)在抖音上載以「深切緬懷亡友NEL NEL張學潤」為題的短片。肥媽在張學潤出事當日接受傳媒訪問時,已指張學潤因財困而走上絕路。她之後在抖音上載2分15秒影片,在片中指張學潤除了財困,還受到感情困擾。

肥媽在片中一臉哀傷,更激動爆喊。她說︰「無論經濟上問題、感情上嘅問題,佢都會第一時間打畀我。佢打畀我,會即刻同佢解決所有問題,解決問題之外,仲同佢安排同教佢點掙番個錢。我覺得我帶咗佢,個個都識佢,自己都要長大。聽講佢就上大陸,聽到後,我話好好呀,10幾億人,我就放下咗呢個心頭。我覺得好唔開心就係,點解30幾年嚟你發生乜事都係打畀我,點解呢次你有事唔打畀我呢?你打畀我咪冇事囉!」

肥媽表示從朋友處聽說張學潤因被人「走數」而陷入財困,她激動地說︰「佢財困都幾緊要,好唔開心,同埋感情,加上財困啦咁樣。冇理由,真係冇理由為咗錢走呢條路,你唔係白叫我阿媽嘛,點解每年有事你都搵我,點解依家你唔搵我呀!」

肥媽流着眼淚續說︰「當一個人冇朋友傾偈時,我覺得佢係唔好意思打畀我,因為佢覺得要爭氣,我諗佢係唔好意思打畀我。記住呢個世界係冇唔好意思嘅,知唔知呀!做錯嘢係可以回頭,但死咗就冇得番轉頭!希望大家可以同佢禱告,願Nel Nel一路好走,我唔會再向鏡頭交待,多謝,多謝!」肥媽最後合上眼、雙手合十。

羅霖代表張學潤家人發言後,肥媽今日在facebook發文︰「呢幾日因為Nel突然的離世,我都無瞓過,畢竟我哋相識三十多年,每當我想起我們相識和過往的種種,我情緒一直不能平伏下來。事件發生太突然,大家都在關心我心情,所以我才在抖音解釋一次。老實說,這三十多年大家一起經歷的,沒有人會比我更了解阿Nel,或許我在影片中情緒太激動,如因此令阿Nel的家人和大家感到唔舒服,我想講聲唔好意思和對不起。Nel,一路好走﹗」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張學潤 羅霖 肥媽