李克勤尾場紅館騷 劉德華驚喜現身合唱 預告就快開個唱 (16:07)

文章日期:2023年05月21日

李克勤昨晚舉行尾場紅館演唱會,請來劉德華現身合唱《如果有一天》及《我恨我痴心》。克勤介紹華仔出場時說︰「我問過佢,你寧願人讚你靚仔定係讚你唱歌好演戲好?佢話靚仔!我有乜奇難雜症都會去搵呢個人。遇上困難時,佢係我明燈。我以前每次做演唱會,佢一定嚟睇綵排。」

語畢,克勤獻唱《如果有一天》,華仔其間現身舞台合唱。華仔唱完後說︰「其實我一直好驚﹗上次我唱呢首歌時,被吊喺上空兜咗一個圈,然後就要同大家講『下次再見啦』,所以今日再唱呢首歌,對我嚟講好有意義,但又好驚,個心慌㗎﹗」克勤追問他何時再開騷,華仔透露︰「好快啦﹗」

尾場觀眾不時向克勤送上鮮花、禮物、利市。克勤說︰「好多謝大家,利市係我兩個仔嘅助學基金。呢幾日返到屋企拆禮物,睇大家寫畀我嘅信。我發覺我收到波衫、LEGO、玩具、護膚品、防曬用品,連抗皺面膜都有。連護膚都要大家提我,真係多謝大家心意。」 

太太盧淑儀與兩子、狄波拉、陳慧嫻、黎姿(現名馬黎珈而)、張敬軒現身捧場。克勤獻唱慧嫻的《傻女》時,令台下的她成為觀眾焦點。克勤見好友被觀眾包圍合照時說︰「哎吔﹗寶麗金之友,唔好意思,係我衰,令到大家注意你。」他示意工作人員熄燈,讓慧嫻可安靜欣賞演唱會。軒仔在大合唱環節上落力地唱《紅日》,全晚又不時揮手、跳舞,十分投入,台上的克勤不時向他做出心心手勢。

克勤在完騷時安歌了3次。看到台下一片手機燈海,他感動地說︰「我要記住呢個畫面。我好幸運,我只係一個好喜歡唱歌嘅人 ,可以將唱歌變為職業。1987年第一張唱片到依家已好一段時間,大家同我一齊成長。時間過得好快,噚日炎明熹做嘉賓,佢18歲,我個仔都15歲。我同佢合唱情歌,都唔知點投入,哈﹗疫情下,每個人都學會珍惜身邊每一樣嘢,今日你哋仲帶咁多燈牌入嚟,其實有冇燈牌,我都好珍惜大家對我嘅愛護。冇人知下次演唱會係幾時,工作係無止境,追求都係無止景,但知足應該會有。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕李克勤