菊梓喬開騷挑戰性感極限 偕舞蹈員跳火辣貼身舞 (17:47)

文章日期:2023年05月21日

菊梓喬 (Hana)昨晚(20日)舉行首場《Hanafinity演唱會2023》,適逢昨天是「520」,主辦在舞台上打造了一隻巨型鑽戒,配合不同色彩的燈光營造浪漫氣氛。Hana以銀色閃爍女戰士造型登場,獻唱《忘記我自己》、《回到以前》、《七歲》等歌曲,之後又換上銀灰色閃鑽露腰短裙演唱《手中沙》。早預告會挑戰極限的她以性感舞姿跳唱《傻瓜裡的童話》,之後又跟男、女舞蹈員大跳辣身舞,令觀眾嘩聲四起。

有歌迷趁「520」大叫「我愛你」、「我想同你拍拖」,Hana笑說:「今日呢個日子同我講呢啲,想對我做乜?今日邊個有另一半?」見台下有觀眾舉手,她說:「即係唔畀面我啦!我一個人。」Hana再問有誰單身,看見有歌迷和應舉手後說:「我都係喎...今晚。」相隔4年再開騷,她多次問歌迷有沒有掛住她,亦多謝每位陪她度過浪漫的一晚。

尾聲時,Hana走到台下與歌迷握手,她返回台上後說:「真係太耐冇同大家見面,好感動,我好想再落台一次。有冇人4年前睇我演唱會,你哋仲愛唔愛我?」有歌迷大叫「5201314」(我愛你一生一世),Hana卻一臉懵然:「死啦!我對數字好唔敏感。」Hana早前曾透露最想請劉德華來看騷,雖然華仔沒出現,但也有送上花籃道賀。

(即時娛樂)

相關字詞﹕菊梓喬