《真係唔好笑》疑遭無綫停播 何廣沛稱餘下5集改暑期推出 (18:39)

文章日期:2023年05月22日

麥美恩、何廣沛、馮盈盈、羅毓儀、郭子豪、彭慧中、方紹聰主持的無綫競技遊戲節目《真係唔好笑》原定13集,惟日前(20日)播完第8集後突然停播,本周六同時段改播資訊節目《共創明「Teen」活出藍天》。

何廣沛今日接受《明報》訪問時,稱餘下5集節目只是調到暑假時才播出,強調節目並非遭停播。他說︰「以我所知,《真係唔好笑》冇停播,只不過將其餘嘅集數調到去暑假繼續播。因為要配合公司其他節目,所以可能分開咗頭8集依家呢個時間播,剩低嗰5集就喺暑假播。我都係聽從公司安排,因為呢啲係節目調動,我哋演員只能夠配合。就係冇停播嘅,放心放心,暑假嘅時候會播埋剩低嗰5集,所以我冇失望,見到報道時都有啲愕然,因為根本冇停播嘅消息。」

相關新聞︰方紹聰麥美恩遊戲節目《真係唔好笑》傳遭無綫腰斬

(即時娛樂)

相關字詞﹕何廣沛 真係唔好笑