《造星V》大熱Nathan晉級 寄養家庭長大 提患癌母即哽咽拭淚 (13:31)

文章日期:2023年05月23日

ViuTV節目《全民造星V》播映第2周,大熱之一的魏念恩(Nathan)昨晚(22日)一集登場,有傳Nathan女友受情困而墮樓身亡,Nathan的Instagram頭像隨後轉黑色。

節目播出Nathan首輪面試片段,他以自己創作的歌面試,獲評判讚賞,他在節目中透露自己在單親家庭長大,11歲開始便入住寄養家庭:「喺寄養家庭嗰陣時,中間我都有逃走過,但最後我都係返去搵阿媽。雖然嗰陣係好少見,但係我覺得我同佢嘅關係依然親密,我哋好愛對方,但因為時間﹑地點﹑事情,影響到我哋冇得去表達得更加好。」

當問到與媽媽最開心的畫面時,Nathan一時感觸拭淚,他哽咽說:「佢Check到佢有癌症之前...(哽咽拭淚),可以帶佢去做更多嘢,但係佢有Cancer,要留喺醫院,我冇得同佢旅行,冇得做個仔應該要做嘅嘢。」

Nathan以自彈自唱方式參賽,他選唱吳林峰《下一束光》,最後獲評判陳詠燊﹑伍詠薇及Edward Chan按3盞藍燈,順利晉級60強,而陳蕾及陳健安的紅隊搶人成功。

相關新聞:傳女友受感情困擾墮樓亡 《造星V》大熱Nathan社交網轉黑色

(即時娛樂)

相關字詞﹕魏念恩 全民造星V