漢陽開騷發台瘟忘詞 譚嘉荃內衣鬆脫嚇到呆 (16:10)

文章日期:2023年05月23日

漢陽及譚嘉荃昨晚(22日)於文化中心舉行「滿漢荃席音樂盛宴演唱會」,薛家燕、敖嘉年、黃翊等支持,2人甫出場以10分鐘串燒歌又跳又唱,向梅艷芳及張國榮致敬,漢陽亦在獨唱環節重新演繹羅文金曲《親情》,但獻唱英文版《吻別》時,一度忘記歌詞,場面尷尬。

騷後2人表示對表現不太滿意,當中出現很多小意外,譚嘉荃指音樂劇環節漢陽表現欠佳,氣得差點想殺了漢陽,漢陽直認發台瘟,唱《吻別》時提字機又發生故障,之前染疫曾試過失聲,一直擔心影響演出。問譚嘉荃對漢陽表現給幾多分?她說:「我唔畀分呀,對自己都唔滿意,騷前幾天隻眼突然腫咗,西醫話免疫系統出事,要靠化妝遮住。」

譚嘉荃指穿紅色長裙演出時,想不到重演當年B2發生過的類似事件,她說:「當年穿背心跳舞,內衣鬆脫跌到落肚臍,今次內衣又鬆脫一邊,嚇到呆咗,冇辦法專心唱,之後演音樂劇時冇穿內衣,牛仔裙不斷滑落露膠紙。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕漢陽 譚嘉荃