《造星V》兩位參賽者被直接淘汰 「一燈大師」Sunny愛莫能助 (16:09)

文章日期:2023年05月24日

ViuTV選秀節目《全民造星V》開播後,未有參賽者被直接淘汰,事關評判之一的陳詠燊(Sunny),往往在參賽者幾乎在淘汰邊緣時出手打救,讓他們跌入復活區,故被封為「一燈大師」,不過昨晚(23日)播出一集,終於有參賽者被直接淘汰,連「一燈大師」也愛莫能助﹑欲救無從。

24號的Ares(劉宏偉)是健身教練,他的目標想做演員,他選唱陳奕迅的《一切還好》,甚至扮機械人演出,可惜他唱﹑演及跳均未如理想,連導師馮允謙也說:「好似麻麻哋﹗」評判之一的Edward Chan也說:「如果唱歌嚟講,主要幾方面,聲線﹑音準﹑拍子,但呢3方面好可惜,你喺頭先表演中,都係差一啲﹗」Sunny則說:「你應該知道自己唱唔到呢首歌,所以加呢啲設計希望加分?(Ares:係嘅﹗)而前面嗰堆對白講到好『頻能』咁,完全感覺唔到你係機械人,而你亦跳唔到機械人嘅舞啦﹗」最後3位評判給3盞紅燈,直接淘汰Ares出局,亦是首位離開節目的參賽者。

另一位參賽者Lucas Ip,則自彈自唱盧瀚霆的《EGO》,Sunny勁彈Lucas:「我真係聽唔到你唱乜嘢,你啲咬字好含糊,我好想好努力去留意歌詞,但好多歌詞都聽唔到你唱乜,呢方面係一個幾阻礙你未來發展嘅問題。」而Lucas則是第2位被直接淘汰的參賽者。

(即時娛樂)