米雪羅家英演夫婦經歷生離死別 讚陳明憙拍喊戲處理不俗 (19:23)

文章日期:2023年05月25日

港台成立25周年原創微電影《出發2022》,一連四晚於「大灣區衞視」電視平台播出,微電影分別由《手錶》、《幸運熊》、《空間魔術師》及《轉型》四個故事組成,米雪有份參演其中一個單元《幸運熊》。

《幸運熊》主要講述疫情期間,於醫院內發生的一切,同時又借故事寫出醫護人員跟病人的心態、心境,帶出親情、友情及愛情,米雪看到劇本時已決定接拍:「一聽個故仔我已經覺得好好,係表揚醫護人員同講述長者嘅心態,講佢哋腦退化,我一向都有做長者服務嘅義工,二話不說我就接咗呢部戲。」

微電影中,米雪跟羅家英演唱戲的恩愛夫婦,丈夫在醫院養病時染疫,2人經歷生離死別,把相濡以沫感情演繹細膩,米雪與同是老戲骨的演員擦出火花:「戲入面我鍾意叫家英哥做『相公』,呢啲都係現場諗出來。陳明憙吸收能力好高,有幾場要喊嘅戲,都處理得唔錯。」米雪又分享拍攝趣事:「我同家英哥有好多打情罵俏嘅戲,我哋演嘅時候冇乜嘢,但好多工作人員見到我哋都忍唔住笑場,呢樣先最好笑。」

(即時娛樂)