造星V|「一燈大師」Sunny再做救星 拯救參賽者入復活區 (22:21)

文章日期:2023年05月26日

ViuTV選秀節目《全民造星V》今晚(26日)播出一集,評判之一的陳詠燊(Sunny)再做「救星」,化身「一燈大師」拯救徘徊被淘汰邊緣的參賽者,讓他們可入復活區等候。首先出場的Teddy是一名混血兒,他面試時以流利西班牙文說出自己名字,並自爆有五份工作,是銷售員﹑亦是調酒師,同時也做翻譯工作及補習老師等,而他表演項目唱歌,唱完後Sunny說:「我覺得佢把聲係好嘅,呢個不能否認,但整體嚟講,我可以點樣幫到佢呢,坦白講佢台型係未夠嘅。」

另一評判Edward Chan說:「其實我同意你唱高音時係好聽嘅,有一個位令我好猶豫,你唱其他音調時都收得幾緊要,聽起嚟好似Chok下Chok下咁,你把聲又唔係嗰種懷舊咁厚聲線,我覺得呢個表演既唔屬於現代表演,但去到懷舊時,你又唔勇敢令整件事徹底懷舊。」最後Sunny按下藍燈「拯救」了Teddy。

接着出場的是26歲Raymond,他唱出李駿傑的《半》,Edward說:「你揀呢首歌係超越咗你音樂知識同能力,你唔明白呢件事係我最Concern嘅地方。」Sunny亦彈他咬字出事:「我聽唔清楚佢唱乜,你個肢體形態同音樂氛圍又傳達唔到呢首歌訊息畀我,所以成件事我係覺得有啲尷尬。」雖然如此,但Sunny也按下藍燈給他機會:「你應承我一樣嘢,你搣走你啲懶音,練好你嘅廣東話咬字。」

(即時娛樂)