一舞傾城|Monica覺醒嗌分手 蔡潔談戀愛腦︰智者不入愛河 (16:05)

文章日期:2023年05月27日

無綫劇集《一舞傾城》昨晚(26日)播出一集講到「姑爺仔」Dave(何浩文飾)𧨾掂Monica(蔡潔飾)打本做生意,惟Monica無意中發現Dave出軌偷食,令她十分心痛。自覺癡心錯付的Monica向Dave提出分手,Dave反斥Monica陪瞓。Monica聞言心死地說︰「係呀,都係因為你﹗我班姊妹話我唔值得咁做,因為你係姑爺仔!」Dave怒摑Monica,暗戀Monica的志飛(楊明飾)見狀痛毆Dave。

Monica終於與渣男Dave分手,不少網友叫好。蔡潔受訪時稱有留意網友戥Monica唔抵:「見到有網友每日都問一次幾時分手,覺得好好笑,大家都睇得好肉緊。」提Monica被指癡心錯付,蔡潔解釋:「其實Monica唔係白癡冇腦,每個戀愛中嘅女人都係盲目,只不過佢係好盲目。佢同呢個男仔3年都知道佢咩人,只係佢選擇相信呢個人會改。Dave比較自私,但佢唔係唔愛Monica。」

蔡潔透露曾與何浩文討論如何演繹這段關係:「唔想呢段關係公式化,一個傻妹遇上渣男,而係想展現到畀觀眾睇,點解呢個女仔咁盲目去相信呢個男人,佢哋兩個嘅感情唔係假嘅。其實女朋友下海,個男仔都會傷心。」提到有網民擔心Monica會黑化,蔡潔說:「睇吓大家點定義『黑化』,劇集後半段會有啲事發生喺Monica身上,佢會有啲改變。」

被問到本身是否一樣戀愛腦時,蔡潔笑言:「有一句說話『智者不入愛河』,大概係話如果想保持理智就唔好戀愛,但愛情係人生中好重要嘅嘢,當愛情來到就好似一場賭博,要跳入呢條河需要好大勇氣。依家嘅我會覺得要用理智去睇每一樣嘢,包括愛情。如果愛情真係嚟到,我依然會好似年輕時咁樣,有跳入呢條河嘅勇氣。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕一舞傾城 何浩文 蔡潔