皮皮操刀幫Ian影到昂藏7呎 陳卓賢搞笑:佢天然低炒我 (21:23)

文章日期:2023年05月27日

MIRROR的3場《Hi MIRO!見面會》今天(27日)在啟德郵輪碼頭舉行,12子跟鏡粉唱歌及玩遊戲,場面熱鬧﹗事後12子各自在社交平台分享活動靚相及片段,陳卓賢(Ian)在Ig貼出由陳瑞輝(Frankie,皮皮)操刀拍攝的「白馬王子Look」型仔相,其中一張是影到Ian昂藏7呎,變成長腿Ian,起初Ian忘記給Credit陳瑞輝,後來補寫,Frankie留言:「嘩﹗影得好靚仔。」

少爺占亦留言問Ian:「可唔可以教吓Donald 點樣可以影到咁高?」Ian回覆阿占時語帶雙關搞笑稱說:「😂😂😂 要問下frankie,可能因為佢天然低炒我。」不少網民留言笑指Ian「蝦」皮皮(Frankie):「好衰呀」﹑「壞呀你,又蝦皮皮」﹑「好mean呀你」﹑「mean精陳」等。

(即時娛樂)