馮盈盈自爆曾受情緒問題困擾 欠缺自信 辭演新劇辜負公司 (13:20)

文章日期:2023年05月28日

馮盈盈近年因被指犯下3宗罪而遭公司「雪藏」,正修讀香港大學碩士課程的她更被指是為將來轉行而鋪路。雖然盈盈多次否認,傳聞仍不絕於耳。盈盈近日接受TVB娛樂新聞台訪問時,親解出現被「雪藏」傳聞的因由。她說︰「之前一直有謠言話我被公司雪藏,其實外界一直誤解咗公司,公司有少少受冤枉。」

盈盈透露她有段日子發生了一些事,當中包括其個人原因、家人的意見,加上自覺未準備好及欠缺自信,推辭了公司安排給她參演的劇集。她說︰「我當刻覺得唔夠準備、欠缺自信。公司安排畀我嘅一啲劇集拍攝工作,我冇能力拍到,浪費咗個機會之餘,又辜負咗公司對我嘅期望。嗰段時間,我比較情緒低落,做所有事都比較低調,但就令到外界誤以為公司減少咗我嘅工作量,令我更加愧對公司,真係好對唔住,要大家因為我嘅關係而被誤會。」

盈盈坦言其情緒問題維持了幾個月,最後因決定重返校園才重拾自信,現在已開心番晒,能正常投入工作。

(即時娛樂)

相關字詞﹕馮盈盈