周星馳分享童年尷尬事 自爆5歲曾瀨屎 少爺占兒時經歷最多Like (21:40)

文章日期:2023年06月01日

今天(6月1日)是國際兒童節,周星馳(星爺)又有新玩意,他在社交平台發文:「適逢兒童節,不如一人說一件最不堪的童年尷尬事,最多Like的十位,將會收到兒童節神秘禮物一份。我先說,5歲時曾在幼兒園開學典禮上瀨屎(拉褲子)。」

不少藝人也踴躍留言分享童年尷尬事,少爺占寫道:「試過小學坐Van仔返學想嗌有落!但係嗌咗:『媽咪!』」阿占的留言有逾1300個Like;

陳山聰留言:「我五歲嘅時候第一次去TVB 430穿梭機,中途休息嘅時候係門口部水機用紙杯飲水,飲到漏晒落件衫度,然後有位430穿梭機嘅主持哥哥走埋嚟同我『𡃁仔:你漏口㗎?』,我太細個所以唔知點答同有啲驚,問我位主持哥哥我仲記得佢個樣同名,就係『周星馳』。」鍾浠文(Zelia)的經歷也十分搞笑:「幼稚園鍾意個男仔,但係佢請我食鼻屎。」

(即時娛樂)