造星V|23歲Jackson外型討好兼有腹肌 伍姑娘給藍燈進入復活區 (22:14)

文章日期:2023年06月01日

ViuTV選秀節目《全民造星V》今晚(1日)播出一集,參賽者40號陳澤森(Jackson)現年23歲,在首輪面試時,Jackson表現自信十足,而且笑容可掬,外型討好;不過到綵排時,他被音樂總監CMgroovy狂彈:「首先係揸咪,要對準啲,揸得太遠,同埋你唞氣方面都令人睇得好困擾,唱歌方面只係比唱K好少少。」舞蹈總監耀Sir亦批評Jackson眼神不敢望人:「你係好似望緊我哋,但其實你唔係。」事後他亦禁不住灑淚,自責還是準備不足。

到正式比賽時,Jackson表演項目是唱歌,獻唱許廷鏗的《青春頌》,最終獲評判伍詠薇(伍姑娘)給1盞藍燈,要進入復活區等候補位置,伍姑娘說:「唱歌未必係盡善盡美,但企出嚟有一種氣場,用你嘅身體語言吸引到我,你有咁嘅氣場同懾人魅力,嗰下我係中咗嘅。」

另一評判Edward Chan則說:「我覺得你行出嚟時氣場唔錯,樣貌各方面都唔錯,唱歌都唔錯,但稍嫌你唱歌時字頭發得太用力,好易爆開你嘅聲帶,尤其係高音時失誤就會多,希望你注意。」事後Jackson亦不太滿意自己表現。

另外,翻看Jackson的社交平台,他的外型討好,是一名小鮮肉,Ig不乏騷肌露肉照,身型甚弗,而他亦已有屬於他的粉絲專頁及TG群組應援,未知最後能否「復活」呢?

(即時娛樂)