失衡凶間之罪與殺|蔡思韵被困半空鳥籠自得其樂 (18:33)

文章日期:2023年06月02日

朱鑑然、胡子彤首次合作拍戲,一同演出電影《失衡凶間之罪與殺》的單元《貓劫》。胡子彤拍攝禁錮蔡思韵的場面時,跟胡子彤因意見不合大打出手。胡子彤說︰「原本我哋度咗啲打戲,互相掌摑嘅動作交流,但礙於劇情發展,最終刪咗,所以好期待將來可以同朱鑑然打多啲。」

被困在鳥籠內兼扣上鎖鏈的蔡思韵,被吊在半空個多小時,加上拍攝時要情緒崩潰大叫救命,一度令工作人員擔心,但她卻樂在其中。蔡思韵說︰「吊上去嘅時候原本有啲驚,但我依家好自在,幾好玩,同埋現場只有我可以咁做,其他人冇份,哈哈!」

朱鑑然在戲中跟蔡思韵、ANSONBEAN有三角感情關係,朱鑑然對ANSONBEAN有讚無彈。胡子彤說︰「佢真係好可愛、好精力充沛。佢知道自己今日有打戲,未到佢埋位已經同導演講『我Ready』,呢個小朋友真係好得意。我今次同佢冇乜對手戲,希望日後有機會再同佢合作。」朱鑑然補充:「佢會成日突然間喺度跳舞,好搞笑。」

(即時娛樂)