隱門|吳岱融向「仇家」趙樂賢道歉 阮浩棕感激黃智雯帶入戲 (20:04)

文章日期:2023年06月02日

無綫劇《隱門》昨晚(1日)一集又是葉嘯天(吳岱融Hugo飾)Solo作,除了直踩殷家搞破壞兼嚇窒親生仔張逸風(阮浩棕飾),又在茶餐廳與仇家大打出手。

無綫官網發放的最新花絮片,一個對四個的Hugo,流暢完成連串打鬥場面,台前幕後也鼓掌,同場飾演茶餐廳老闆的煒烈,更笑言要力推Hugo做視帝。

場口亮點是Hugo與仇家「獨耳」(趙樂賢飾)肉搏時,因用力過猛扑爆水樽蓋,並意外打到對手嗌痛。吳岱融受訪時表示要鄭重向對方道歉,皆因已不是一次令趙樂賢受苦:「我好多位唔小心打到佢,嗰個樽(打落去)佢真係痛嘅。仲有場咬耳仔,因為我咬嗰下太近,其實可以唔使講嘢,但我太投入冇為意係咁講,搞到佢聾咁滯。呢位演員我真係對佢唔住,我要鄭重向佢講對唔住。」《隱門》開播後由頭帶到尾的Hugo,除超強氣場、極癲喪行為,啜核對白亦引發熱話。

阮浩棕之前憑《隱形戰隊》瘋癲鏗少一角贏盡好評,今次演暖男貼心弟弟逸風;表面看似軟弱的逸風,每當家姐(黃智雯飾)有難時,必定第一時間挺身拯救,加上外型敦厚,成功入屋獲讚「靚仔新面孔」。

阮浩棕受訪時,透露是首度在劇集擔任重戲分角色,壓力很大:「飾演張逸風對我係好大挑戰,慶幸角色性格同自己比較似,理解上會易啲。」他又謂感激飾演家姐的黃智雯(Mandy)幫忙帶入戲:「開拍前智雯特登約我對咗兩日戲,的確幫到首次合作嘅我哋建立默契同信任。」阮浩棕又謂Mandy戲內戲外均十分照顧他:「到𠵱家我私底下都叫佢做家姐。」

(即時娛樂)