造星V|肌肉擔當亨仔演出感動全場 C Plus退賽 造就Hayson入60強 (23:32)

文章日期:2023年06月02日

ViuTV選秀節目《全民造星V》今晚(2日)播出一集,32號參賽者﹑26歲的亨仔(陳鎮亨)是「造星」的肌肉擔當,相當大隻,雖然他喜歡唱歌,他以前參加比賽都未能入圍,令他打擊很大,之後放下音樂,但之後他玩街頭音樂,盼得到別人認同。

到正式比賽,亨仔一身背心騷肌﹑綁頭巾兼便服造型,自彈自唱《寂寞先生》,成件事反差甚大,但亨仔唱得投入,飆高音方面亦獲3位評判讚賞,給予藍燈直接躋身60強,當中陳詠燊(Sunny)更站立起身拍掌,亨仔表演完後也禁不住爆喊,後台的4位導師包括陳健安和韋羅莎忍不住流淚,亨仔哽咽說:「因為我細個畀人話唱歌唔好聽,講咗好耐,跟住我參加比賽只有中學歌唱比賽,及一次大專賽,全部都唔入圍,而今次竟然入圍,同埋3位評判全藍燈,所以多謝你哋。」

Sunny說:「佢未飆高音我已經撳咗燈,我好欣賞我自己,我覺得佢成個氣場,就係『寂寞先生』入晒戲,佢呢個造型贏咗㗎喇,加埋佢呢把聲同才華,唔飆(高音)我都畀佢㗎喇,點知佢飆埋好犀利;第二樣我好感動嘅係唱完後,我想肯定一下,佢係香港參賽者,呢樣我好感動,香港人真係可以好勁;第3佢啱啱喊到咁,搞到我都眼濕濕,我都經歷過多番失敗,所有人都睇唔起你,到最後有一刻,有個spot light喺你度嗰種感覺,我明呀,我好感動,所以你要繼續努力。」

另外,今晚其中一位參賽者C Plus原本躋身60強,不過他最後決定退選,因為他要兼顧奧運賽事,所以最後他自私一點選擇退選,而最後一個60強席位,由17號Hayson(郭澧羲)奪得,Hayson聞言爆喊,他視C Plus為「救命恩人」:「好似奇蹟咁,我會更加努力。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕全民造星V 亨仔