造星V|陳健安難忘首輪比賽歷時逾30小時 感激陳蕾陪伴帶來歡樂 (13:39)

文章日期:2023年06月03日

ViuTV選秀節目《全民造星V》昨晚(2日)播出第15集,60強參賽者出爐,下周一將開始第2輪爭入40強賽事。紅組導師之一的陳健安(On仔)在社交平台分享感言,表示第一回合30多個小時的錄影令他非常難忘。他說︰「造星5 round 1 完,呢三十幾個鐘好難忘,仲適應緊拍攝環境,無講好多嘢,邊做邊學,好在有你陳蕾喺度陪住,歡樂好多,仲有多謝你喺round 1前導師training已經開始信任我。多謝94位成員嘅表演,一切都係緣份同timing,入唔到60強嘅,繼續磨練,一定要堅持,只有你自己可以選擇放棄,期待未來你timing到喺樂壇再見。入咗我哋組嘅,多謝你哋,開心識到你哋,一齊上路!下個禮拜團戰正式開始,我哋係蕾!安!多!芬!#呢個名講出嚟個勢我都嚇一嚇 #蕾安多芬 #葛來分多啲frd #有人提議過叫蕾安嗱 #logo好靚好用心整」陳蕾留言,直言On仔是其「神隊友」。

(即時娛樂)