林作自詡才子不擔心前景 未來朝3大方向發展 (15:08)

文章日期:2023年06月04日

林作因「抽水」荷里活廣場謀殺案的言論而遭外界指責,最後被公司炒魷,其工作的保險公司今日(4日)中午發聲明宣布終止合約。林作接受《明報》訪問時,表示今早公司最高層聯絡了他,友善地表示「公司搞唔掂,唯有終止合約」。林作說︰「我好平靜嘅,因為簡單啲講,公司在商言商,有佢嘅考慮,我係絕對尊重,冇任何諗法。」

他揚言「金子總會發亮」,強調自己作為人才、才子,不擔心日後的發展動向。林作說︰「我一啲都唔擔心,有危就有機。呢次係更上一層樓嘅一個機遇,我會有唔同程度嘅爆發。我會喺事業上更上一層樓,有唔同嘅機遇。我會不斷發掘,包括喺保險業。我依然堅持林作保險顛覆保險業,我繼續有改變呢個行業嘅決心,我一定會繼續做。另外,我喺培訓界一向撈得幾掂,嚟緊嘅日子會撈得更加掂。我喺培訓界已經做到桃李滿天下,已經有聲譽,會再做大啲。甚至乎,我一直都話喺娛樂圈工作未完成,一向話我要做棟篤笑。嚟緊得閒啲,我會更加着緊安排。」

相關新聞︰林作遭保險公司終止合約 不後悔「抽水」言論 自信事業將再創高峰

相關新聞︰林作「抽水」放售謀殺案疑犯同款波鞋遭網民鬧爆 刪Post發聲明拒道歉

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林作