周星馳號召分享童年尷尬事 陳山聰不堪回憶竟與星爺有關 (15:25)

文章日期:2023年06月09日

周星馳(星爺)早前趁「六一國際兒童節」在社交平台發文,叫網民1人說1件最不堪的童年尷尬事,最多Like的10位朋友將得到他送出的兒童節神秘禮物,吸引大批圈中人及網民分享。星爺更先公開自己的童年尷尬事,自爆5歲時曾在幼兒園開學典禮上瀨屎。

星爺昨天選出10位得獎網友,當中包括陳山聰、林盛斌(Bob)、孫慧雪、鍾浠文、戴祖儀等,當中以陳山聰的童年尷尬事最爆。陳山聰說︰「我五歲嘅時候第一次去TVB《430穿梭機》,中途休息嘅時候喺門口部水機用紙杯飲水,飲到漏晒落件衫度,然後有位《430穿梭機》嘅主持哥哥走埋嚟同我講『𡃁仔:你漏口㗎?』我太細個所以唔知點答同有啲驚。問我位主持哥哥,我仲記得佢個樣同名,就係『周星馳』。」

鍾浠文自爆︰「幼稚園鍾意個男仔,但係佢請我食鼻屎。」戴祖儀表示︰「小學的時候,上體育課,突然很想放屁,就偷偷跑到某角落想偷偷的放~ 然後就發現... 那不是屁﹗結果到下課的時候我還站在那角落不敢動...」孫慧雪說︰「小學嘅時候,學校個廁所好污糟,長期無人沖廁,嫲嫲叮囑我去廁所嗰陣,千祈唔好坐落去,要踎喺個馬桶上面,咁就乾淨啲,誰不知我馬步唔穩,結果成隻腳叉咗入個馬桶入面,幾經辛苦抆番隻腳出嚟,成隻腳浸住啲尿,成隻襪濕住咁行返課室,同學問發生咩事?我話洗手嗰啲水太大,唔小心淋濕隻腳之嘛.....」

星爺看完眾圈中人及網民的分享後說︰「從各位的經歷明白到高手在民間,小弟的往事頓時顯得蒼白和微不足道,每人送上神秘禮物一份以表達對各位的敬意。」

(即時娛樂)