呂爵安Ig獲NBA球星李拿特追蹤︰人生成就解鎖 (16:27)

文章日期:2023年06月10日

NBA球隊波特蘭拓荒者的當家球星李拿特(Damian Lillard)近日訪港,昨天(9日)出席「KICKS CREW × Damian Lillard Hong Kong 2023」活動,與本地青少年球員進行交流及指導。MIRROR成員呂爵安(Edan)、姜濤及邱士縉(Stanley)也獲邀出席,更落場與李拿特一同切磋球技。Edan在球場上嘗試攔截李拿特,雖然攔截失敗並跌倒,他依然心情興奮。

Edan說︰「有得mark NBA Superstar,然後好似Paul George咁被佢In My Face絕殺,老咗真係可以好自豪咁同自己嘅孫曬命,無憾了無憾了﹗It's Dame Time﹗今日罰球幾準,唔似Stanley炒幾球layup,不過射Dame Time Shot全部Air。完美結局,夾都夾唔到。開心仔,滿足了﹗」Edan之後在社交平台透露其Ig獲李拿特follow,揚言「人生成就解鎖」。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕李拿特 呂爵安