許廷鏗出新歌贈欣宜Mag 拍廣告重展球技 繼續搵《造星V》亞軍KC排舞 (14:33)

文章日期:2023年07月20日

許廷鏗(Alfred)最近推出新歌《微時 TIMELY》,歌曲由好友鄧小巧作曲兼填詞,Alfred直言想把這歌,送給識於微時的朋友,包括鄭欣宜及林欣彤(Mag)。

Alfred最近非常忙碌,不單推出新歌,又再為合作無間的啤酒品牌拍廣告,繼上次表演過拉枱布後,今次廣告他大顯身手踢波,讓不少歌迷驚喜發現,原來外表官仔骨骨的他,充滿運動細胞。

Alfred當日踢波,需用腳來長時間控球,及以較剪腳踢花式,久未踢波的他,拍之前笑言好驚,不知道自己是否仍然懂得踢,但埋位才發現原來只是自己過分緊張,波一上腳,記憶便馬上回來,不需NG已經踢到,幾下手勢已令導演收貨。

Alfred說:「其實以前係大學都有踢"U Team",成為足球員係我細個其中一個願望,話晒我爸爸係足球教練,我哥哥都踢得好叻,細個跟住佢哋係球場上,留下唔少腳毛同足印,後來放棄咗足球夢,去咗做歌手。最深印象係未入行前,代表大學踢Hall team,嗰陣未入行未參加歌唱比賽,不過係學校都有fans,好多人係出面支持嗌我,諗番都可以用一時無兩來形容當年風頭。拍廣告又要我踢波,我所有兒時回憶返晒嚟,希望冇失禮老竇。」

談到新歌內容講及友情,問到他有沒有相約好朋友把酒談心傾訴?Alfred說:「梗係有夜半講幾句好過藥水,修補些心碎,不安的思緒漸散去...最開心係同朋友一齊把酒談心,同朋友講咩就唔好講,但每次都好開心,雖然有時佢哋會好衰,將我醉醉哋個樣放上(Ig)story。」

Alfred表示最近自己的YouTube Channel節目「鏗gry廚房」添食第二季,到時會邀請更多好朋友上節目,他說:「食我煮嘅美食兼把酒談天。有咩朋友會出現,大家留意住。」

《全民造星V》亞軍得主黃家灝(KC),一直是Alfred的排舞老師,Alfred表示他也有捧場:「恭喜佢得到亞軍。其實睇嗰陣都擔心佢,兵行險著最後用齋跳舞比賽,好開心觀眾評判都Get到佢用心,佢背後真係付出咗好多時間同努力去做,其實佢得到咩軍都冇所謂,日後會有更多好平台畀佢發揮。我只係希望佢唔好愈來愈忙,就連教我跳舞時間都冇埋,我演唱會都係佢排舞,之後都希望佢可以繼續同我做更多演唱會。」

(即時娛樂)