鄭中基澳門開騷 自爆逢周末周日拒絕開工 盼成功入紙紅館 (21:48)

文章日期:2023年07月31日

鄭中基一連兩場《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》澳門站,昨晚(30日)舉行尾場,圈中好友舜筠、導演何爵天、監製錢小蕙等捧場,鄭中基(Ronald)父親鄭東漢、太太余思敏及子女,亦全家總動員支持,Ronald在台上叫觀眾大叫子女名字,圓兒子Evan希望睇騷時,有人大叫自己的名字,盡顯「暖男爸爸」本色。

Ronald在台上大放笑彈,向觀眾笑稱每逢周六、日拒絕開工及赴約陪伴子女,就算連古天樂約他也拒絕,他說:「這兩日入場的觀眾勁過古天樂,下次你們見到可以窒他,但有什麼後果我不負責。」Encore環節Ronald稱沒有準備歌曲,歌迷要求他唱 《青春豆》,Ronald即道:「我講咗好多次首歌唔係我嘅,係徐小明嘅,好後悔唱咗呢首歌。」不過亦應要求獻唱,更加送《龍咁威》及《時間人物地點》。

Ronald受訪時表示,首次為個唱擔任監製,有很多事情要處理解決,直言覺得有少少「瀨嘢」,可以做得好一點,他說:「今次舞台只有我心目中得7成,想做四面台營造一個空中之城,如香港入到紙,大家就可以看到全貌。」

對於連歌酬也落在製作上,他說:「第一次點都要好好睇睇,覺得應該要咁樣,起碼開個好頭先。」他直言希望能在紅館開騷,但仍未獲批,他說:「希望盡快香港見,我個個月入紙,今年已經冇,記得上次入13次才成功,希望今次唔好13次。」

他於台上表示希望到英國探望黃偉文,透露暫時已定10月加拿大及11月雲頂巡迴,之後盼可巡唱到英國,但他表示不會安排「機動兵工廠」學員走埠,因不在港時要靠學員頂住網台。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕鄭中基 余思敏 鄭東漢