戀講嘢|193自爆曾有逾30位舊愛 遭Kay身邊人狠飛後傷心1年 (22:37)

文章日期:2023年08月03日

謝安琪(Kay)接受由ERROR成員193(郭嘉駿)﹑郭奕芯(Ashina)﹑譚凱倫(Helen)和鄭伊琪(浩南)主持的ViuTV節目《戀講嘢》嘉賓,Kay在節目內分享和老公張繼聰甜蜜溫馨事,昨晚(2日)播出一集,Kay反客為主擔任嘉賓主持,向193大逼供問他的情史,193顯得坐立不安,笑指似坐電椅。

Kay叫193說說以前比較難忘的前度,193說:「相處嘅話冇非常難忘,因為以前經常拍散拖,好多都唔記得咗。」193自爆有30個前度:「中學時拍散拖,一星期拍一次拖,所以真係數唔到,有啲甚至唔記得。(你肯定那時算拍拖嗎?)咁我拖手同惜惜,好出奇咩?年輕人係咁㗎喇。」

Kay再追他有沒有難忘的前度,193此時說:「有一位Ex其實同你(Kay)有關係,都唔知講唔講好,我平時唔提呢件事。(你說說她有什麼特別?)其實唔係好特別,其實佢係我喺英國讀書時認識嘅香港人,拍咗只有幾個月至半年,分手係因為當時嗌交,當時我都唔知點解,到𠵱家我啲朋友都解釋唔到,我會死纏難打,求佢唔好分手,去佢屋企附近等佢。我啲朋友都話『佢憑乜嘢?』咁我𠵱家諗番:『係喎﹗佢憑乜嘢?』咁之後我都有拍拖,因為釋懷咗就冇所謂,都係一段愛情嚟啫﹗

當時冇話好快有第2個,因為已經大個,應該讀緊大學,當時甚至成年冇拍拖。我記得係佢(前度)先提出分手,多數畀人飛會好傷心,嗰排我聽周杰倫嘅失戀歌,我係咁聽,每日都聽到喊,我大個咗先覺得原來有啲人,投入失戀漩渦,未必好投入嗰段愛情本身,但原來好享受失戀感覺,跟住我整年都冇拍拖。」

193表示入行後拍劇時,Kay有份客串該劇,193重遇前度,當時他大為驚訝為何前度會在片場出現,當晚193收到前度信息:「𠵱家見到你咁樣都開心,恭喜你!」他曾想過是否回覆對方,但考慮到自己現時身分,便決定不回覆對方。

由於前度為Kay的身邊人,193直言起初見到Kay時,也會感到尷尬,不敢多說話:「因為我知道有人數落我好多,佢哋講到好誇張,話我分手打佢。(Kay:呢啲我冇聽過)可能娛樂圈以訛傳訛。(Kay:我只知你哋拍過拖,但我唔知咁多嘢。)純粹以訛傳訛,我之前一直介意呢件事,唔好屈我啦,但我一向唔講感情事,我係偶像嚟嘛。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕戀講嘢 郭嘉駿 謝安琪