亞洲超星團|冼靖峰跳出舒適圈求進步 丁子朗公開轉戰跳唱原因 (15:42)

文章日期:2023年08月09日

無綫(TVB)與星空衛視(香港)合作的偶像選秀節目《亞洲超星團》,昨天在官方微博公開了65名練習生的照片及個人資料,至今早10時已錄得約2.5億閱讀量,其他與節目相關的微博話題閱讀量則合計約2.1億。無綫今日公布65名練習生名單,並陸續上載官方照及宣傳片段,讓網民投票選出「最高人氣練習生」。

65名練習生中的其中9人來自香港,包括報名時25歲的丁子朗、冼靖峰、黃奕斌、文佐匡及黃星綽5位無綫藝人,以及余宗遙、張鎬濂、區珀豪及方玉亨,其餘練習生則分別來自內地、澳門、台灣、日本、韓國、越南及美國。9位香港練習生的官方宣傳片昨晚起陸續在微博官網公開,截至今早10時,洪欣兒子張鎬濂獲最多網民讚好,其次是冼靖峰。

拍劇為主的丁子朗突然轉戰偶像選秀節目令人驚訝,他說︰「今次突然轉軚去唱歌跳舞,係希望畀到驚喜同驚嚇觀眾。我依家密鑼緊鼓練習緊,唔想影衰香港人同TVB。我係抱住學嘢嘅心態去參賽,雖然呢句說話好娘,但係真嘅。」丁子朗雖然專誠找老師學唱歌,但自覺勝算機會不高。他表示︰「我最唔叻嘅地方就係唱歌跳舞,而且對手好勁,佢哋好多都練咗3、5年甚至更耐。今次同咁多精英合作,我感受到佢哋嘅態度,佢哋每個人對跳舞都好執着。依家我哋每日排舞10個鐘以上,短短一個月訓練,已令我對表演嘅感覺唔同咗。」

冼靖峰坦言想跳出舒適圈,希望除了唱歌,也能在跳舞上有更好表現。他說︰「入圍後密集式進行跳舞訓練,好想令自己可以去到更盡,睇吓可以去到咩程度。我今次參賽,唔係為輸贏,而係睇吓自己攞到幾多嘢走,能力提升到幾多。其他地區嘅練習生唱腔同跳舞風格亦唔同,有機會欣賞到呢樣嘢已經係執到。」

(即時娛樂)