港姐2023|莊子璇唔介意輸贏只求進步 郭珮文社恐有改善 (17:32)

文章日期:2023年08月16日

《2023香港小姐競選》將於8月27日(星期日)舉行決賽,16位佳麗1號吳詠婷(Anna)、2號黃泳嘉(Jessica)、3號鄧凱文(Eris)、4號王怡然(Lynn)、5號梁倩淇(Debbie)、6號胡睿涵(Hanna)、7號毛志琛(Viktoria)、8號姜依宁(Jenny)、9號潘明璇(Michelle)、10號陳霈錤(Hera)、12號梁晶晶(Nicole)、13號陳曉彤(Cindy)、14號陳怡名(Zora)、15號莊子璇(Hilary)、16號郭珮文(Juliana)及17號王敏慈(Lovelle)連日來積極備戰,勢以最佳姿態踏上港姐決賽舞台。

為了讓佳麗見證及回顧參賽以後的變化,無綫製作了一系列名為《給一個月後的我》的官方宣傳片,將16位佳麗於6月底及7月底接受的個人專訪組合,剪輯成8條宣傳片,片段中大家除可看到佳麗外貌上的蛻變,還了解她們心路歷程變化。

16位佳麗之中,以姜依宁及鄧凱文較為感性,在越南外景已被揭爆喊的Jenny,原來早於6月底受訪時,已哭成淚人,當時她邊哽咽邊說:「呢個係我人生中第一次面對咁多鏡頭,真係...」回看一個月前拍下的片段,Jenny再淚盈於睫,現在面對鏡頭已明顯較之前進步不少,她坦言會「繼續堅持」。6月底受訪時不知所云的Eris,看到一個月前的自己傻氣地為將來的自己打氣時,數度感觸拭淚:「好多謝一個月前嘅自己,𠵱家可以同番一個月前嘅自己講,我做到喇。」

之前在越南外景受訪時坦言有社恐的Juliana,6月底受訪時相對驚青,全程忍笑之餘、表現亦尷尬。經過一個月磨練,Juliana變得大方得體,還淡定表示連社恐亦似乎有所改善:「我變得冇咁驚人,喺越南嗰度我要同好多陌生人講嘢,我發現自己原來係做到,同埋真係享受嘅。」

與Juliana同為熱門的Lovelle,面對一個月前的自己,搞笑地做出「頭大」動作,並謂參賽後信心大增:「之前我好緊張,其實一路以嚟感受到好多支持,呢個係一個動力,我唔想讓支持我嘅人失望。」

另一熱門Hilary,相比起一個月前亦明顯表現更淡定,談到輸贏,她笑言:「我唔係好在意輸贏,做得好過噚日已經可以喇。」Hilary在越南之旅時曾自揭是宅女,想不到原來Hera亦同樣愛居家,她受訪時笑言:「我可以匿埋喺間房10個鐘,參賽後我覺得我個人開朗咗。」

(即時娛樂)