李幸倪舉行千人生日派對公布喜訊 歌迷大嗌:宣布結婚 (22:02)

文章日期:2023年08月21日

李幸倪(Gin Lee)慶祝36歲生日(26日),日前於旺角麥花臣場館舉行「ATTENTION GIN BIRTHDAY GIG」千人生日會,逾千歌迷為她預祝生日。甫開場,Gin以快歌《Dum Dum》暖場,隨後她接連唱出《單戀這件小事》及《剛好》,氣氛熱烈。

主持DJ梁文禮擔任司儀,表示Gin要宣布... ...台下歌迷大叫「宣布結婚!」Gin笑說:「宣布結婚?我會請你㗎,放心。」她說:「我想多謝公司,知道我八月生日,就話幫我搞個birthday party,我話好呀,不過我話如果係birthday party,我驚得五個人出席,哈哈!講吓講吓,不如話做過小型音樂會啦,又可以唱歌、同大家玩遊戲,咁就真係一個birthday party,只不過個主角要唱歌,但我好樂意為大家唱歌,因為過去幾年我哋真係少咗好多機會唱歌畀大家聽、少咗好多機會見面,既然今年有個咁好嘅機會,我想做多啲嘢回饋一班惜我嘅fans。」

Gin先後唱出《月球下的人》、《雙雙》、《芝蔴開門》、《和每天講再見》及《企好》。生日會上Gin又跟歌迷大玩遊戲兼送禮,如大電視、單腳「企好」唱歌及睇MV估歌曲。今次生日會讓Gin感受深,她一向低調過生日,今次生日會是想回報多年來默默支持自己的朋友,希望見到大家,唱歌給大家聽。她回想去年生日的心情,當時心情忐忑,因為是她人生十字路口,對未來很多事情不確定。這一年時間,她簽約新唱片公司、出歌、工作接踵而來,時間過得好快,不容易亦要很多勇氣但她感恩,她一再多謝歌迷的支持。會上她宣布喜訊,官方歌迷會正式成立。

(即時娛樂)

相關字詞﹕李幸倪