黃美棋答應男友鍾健威求婚:用我餘生繼續煩死你 (11:22)

文章日期:2023年08月22日

快將踏入34歲的黃美棋,昨天(21日)在社交平台公布喜訊,宣布明年嫁男友鍾健威(Ray),黃美棋分享和Ray求婚照片,並撰文表示:「我哋出年真係結婚啦﹗」她說:「多謝你為我安排嘅呢一個驚喜party,原本無諗過要特別攪生日,所以見到啲朋友同屋企人嗰下真係好感動,到咗切蛋糕嘅時候,竟然仲有一個神秘嘉賓,嗰下真係真係好開心亦都好感動,因為你竟然安排咗個氣球帶住隻我哋隻求婚戒指飛埋嚟,我無諗過你會記得我講過好得意...好鍾意。

一晚入邊喊咗幾次,但係全部都係幸福嘅眼淚,好多謝大家對我地嘅寵愛,我真係覺得自己好幸運,好幸福,成長嘅階段,分別遇到身邊嘅每一位,我切蛋糕嘅時候,手都震埋,心入邊諗,點解我咁幸福?所有屋企人、好朋友、重要嘅朋友都好錫我,我心入邊默默祝福你地每一個都要身體健康,事事順心,人大了,已經唔係好在乎自己幾歲,重視嘅身邊嘅人過得開唔開心,健唔健康。」

最後黃美棋感謝未婚夫Ray:「多謝你嘅精心安排,我哋終於唔使守秘密啦,多謝你安排咗呢個咁難忘嘅生日俾我,多謝你由搵地方、偷偷聯絡我嘅屋企人、朋友、買花、搵decor佈置、安排座位、扮做嘢出去先,今次樣樣都完美無瑕,我真心要俾個叻你,今次你係勁嘅,冇乜特別嘢可以報答你,只能用我嘅餘生去繼續煩死你,以後我哋要繼續相親相愛,繼續去創造屬於我哋嘅未來﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃美棋 鍾健威