鄭欣宜恨睇Joey個唱惜錯過機會 祖兒勉勵:慢慢來我哋等你 (13:48)

文章日期:2023年08月28日

容祖兒(Joey)合共34場在演藝學院舉行的個唱,昨天(27日)圓滿結束。閉關一段時間的鄭欣宜,送花籃賀祖兒演唱會。

祖兒在Ig貼出欣宜送贈的花籃,花籃上寫出欣宜心聲:「恭喜你Good咗好多場好多場ANOTHER SIDE~記得出人生第一張碟時,簽咗張送俾祖祖你。嗰時寫話細個事媽媽話大個咗一定要學祖兒姐姐咁勤力,到依家我都仲學緊﹗好想好想好想可以親自嚟睇,可惜錯過了今次機會,唔緊要,唯有等下一次﹗Love Always Joyce(欣宜)」。祖兒留言勉勵欣宜:「Thank u my sweetheart,慢慢來 我哋等你﹗」

另外,祖兒昨晚趕及到紅館,欣賞江海迦(AGA)演唱會尾場,祖兒在社交平台貼出和AGA合照,並留言:「一切是最好的安排!等待讓一切更珍貴,最重要你值得我們的期待,事實證明,火喉啱啱好 GOOD SHOW!!!!恭喜AGA﹑恭喜我大佬 @privatezoo(舒文) #好感動呀我。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕容祖兒 鄭欣宜 江海迦