Do姐拒評港姐司儀表現 多謝陳山聰抬舉 否認新節目跟無綫打對台 (19:43)

文章日期:2023年08月28日

無綫昨晚(27日)播出《2023香港小姐競選決賽》,安排零司儀經驗的陳山聰、陳豪、陳展鵬及蕭正楠,以「三陳一蕭」組合,擔任今屆港姐司儀,遭網民狠批表現是災難級別,鄭裕玲(Do姐)擔任多屆港姐司儀,她今天(28日)出席HOY TV節目《去邊啊Do姐》,被問及此事時,Do姐說:「我冇睇,唔可以評論,睇咗先可以品評,係咪先?」

對於陳山聰表示他們只是演員,多年來都是看Do姐做港姐司儀,Do姐說:「真係抬舉,可惜我冇睇到,我補番睇吓!」問Do姐為HOY TV主持旅遊節目,會否擔心被指與娘家無綫打對台?她則說:「哎呀!咁我又冇對唔住娘家,都講過離開咗娘家,可以試試新嘅嘢及唔同工作,做自己想做嘅事,以前有合約時,我都係Do my best!」

相關新聞:首當港姐司儀被批災難級表現 蕭正楠稱準備時間不足 陳山聰靠打天才波

(即時娛樂)