AK回應MIRROR缺席頒獎禮 笑指求證要問「膊頭有花」 (13:58)

文章日期:2023年08月29日

有傳MIRROR將缺席年尾頒獎禮,成員陳瑞輝(Frankie)日前出席活動時,承認收到公司通知,因要準備明年1月MIRROR演唱會;呂爵安(Edan)也承認MIRROR要準備演唱會,公司留了檔期排練,但頒獎禮是盛事,他們也想出席,公司會努力安排。

身為MIRROR副隊長的江𤒹生(AK)昨晚(28日)回應此事時,指還未收到正式通知,他笑稱:「我都有睇過啲新聞,點會問Frankie(陳瑞輝)呢?問個膊頭有花㗎嘛﹗係咪先?我們當然好想出席,始終係每年樂壇大盛事,唔理獎項與否,每一年我哋都趁呢個機會,跟其他歌手聚會,但公司真係lock咗期排演唱會,𠵱家仍安排行程,公司都爭取想去,但因為真係要度排練日子,要等公司安排,但公司同我哋都係非常之想去。」

相關新聞:七月返歸|AK首當男主角壓力大 獲影帝太保讚有潛質

 

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳瑞輝 呂爵安 江𤒹生