邱彥筒飛美國紐約睇時裝騷 寓工作於「集郵」 (15:02)

文章日期:2023年09月14日

COLLAR成員邱彥筒(Marf)日前獲邀出席在美國紐約舉行的時裝周活動,她在旅程中滿載而歸,寓工作於旅行之餘,更在活動上跟多位國際級藝人合照,包括新版《Gossip Girl》的Evan Mock、《雙層公寓:夏威夷》的Lauren Tsai、台灣藝人李函(Kiwi)等。

Marf自言讀書時已愛扮靚、化妝及衣著配搭,但沒有特別風格,潮流興什麼便穿什麼,但入行後遇上不同的Stylist,從他們身上學到時尚穿配,對衣著開始講究。首次衝出亞洲出席時裝騷,她興奮又緊張︰「好榮幸有今次機會,真係好緊張,因為所有嘢都嚟得好緊湊,而且又係第一次,多謝團隊嘅幫忙。雖然個騷比我想像中時間較短,但景觀十分靚,日落配藍海,每一位喺我面前行過嘅模特兒、每一套衫都好正。」

談到在活動上遇見台灣藝人李函,Marf說︰「我一直有睇Kiwi拍嘅片,之前喺韓國活動認識佢,今次又見到佢,好開心﹗我喺活動上仲見到Evan Mock、Lauren Tsai,可以同到佢哋影合照,感覺好有趣。之前喺電視見到佢哋,依家喺真實見到,眼對眼Say Hi。」Marf認為沈貞巧(Gao)是COLLAR中最有時尚觸覺的成員︰「如果偏向我鍾意口味嘅會係Gao,有機會好希望同佢旅行,然後可以交換衫著。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕邱彥筒