XiX由6變5更團結 正式出道Eric Kwok任經理人 (20:50)

文章日期:2023年09月15日

少女組合XiX由5名年齡由14至16歲成員組成,分別是鄧曉殷(Kiele)、莊殷玥(Vici)、繆昀希(Charlotte)、良玳瑩(Crystal)及楊秉頤(Caitlin),她們之前與已退團單飛的劉芷君參賽無綫歌唱節目《聲夢傳奇2》成為第4名,今年簽約加盟環球唱片,由郭偉亮(Eric Kwok)擔任經理人,Eric Kwok太太葉佩雯擔當形象總監,正式出道。

她們的音樂風格多元化, 是美、日、韓的電子跳唱組合,充滿正能量,可愛又純真。今日推出首支派台作品《SiS》,節奏輕快,講述姊妹間的感情。雖然XiX由以往6名成員變為5名,但她們在籌備出道期間努力排練裝備自己,相處時間更多,比以前更團結。

Eric Kwok與太太葉佩雯分別做XiX的經理人及形象總監,在過去半年籌備期間花了不少心機和時間。Eric Kwok笑言:「第一次湊女,仲要一次過湊5個咁多,真係諗都冇諗過畀咁大挑戰自己。佢哋千祈唔好叫我爸爸,因為爸爸得一個,所以佢哋都係叫番我Eric Sir!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕郭偉亮 環球唱片