薛影儀讚黃榕心地善良:我唔明公司點解唔鍾意我同佢一齊 (12:58)

文章日期:2023年09月19日

有指「亞洲心動娛樂一姐」薛影儀(阿儀)因被「損友」帶壞失控,不時在對方安排下在商業活動上做「義工」及做免費銷售工作。由於阿儀屢勸不聽,令公司決定放棄她另捧新人,經理人林寶玉日前曾表示︰「如藝人沒工作都應該要休息,沒有雪不雪藏。沒工作就在家休息,阿儀就休息一下,沒有說懲罰。」

阿儀在社交平台貼出當天林寶玉受訪截圖,並寫道:「其實我同朋友參加活動,而唔通知公司,我怕公司唔比我參加,我都唔明公司點解唔鍾意我同黃榕一齊?佢覺得黃榕有咩唔好呢?其實黃榕係心地善良既(嘅)人!

我之前都已經解釋左(咗)我係冇誤交損友,佢哋係我好朋友嚟呀!佢哋冇帶壞我呀!我之前有活動約d(啲)朋友出去玩,認識到好多新朋友,寶玉之前嬲我,可能我講過d(啲)野(嘢),佢又唔鍾意。」

黃榕亦有留言安慰阿儀:「阿儀也是心地善良的人,希望你未來工作順利,大家努力工作﹑努力生活﹑我發誓從來都沒有安排商業活動和產品銷售工作賺取她金錢,以後放假才玩,希望你繼續在工作上發光發亮。」

相關新聞:傳薛影儀唔聽話遭雪藏 經理人林寶玉︰藝人沒工作就休息

相關新聞:薛影儀被指唔聽話遭公司放棄 發文澄清黃榕絕非損友

(即時娛樂)

相關字詞﹕薛影儀 林寶玉 黃榕