KOLOR孖Revery水上樂園演出 蘇浩才騷肌拍MV (23:06)

文章日期:2023年09月25日

主題公園水上樂園的全新音樂會場地「AQUALAND」日前正式開幕,KOLOR聯同新晉樂隊Revery打頭陣演出。KOLOR 主音Sammy (蘇浩才) 表示支持業界設置新表演場地,令樂隊有更多演出機會:「因為呢啲戶外中小型場地真係唔多,而且Revery睇住佢哋大,所以一定要支持!睇住佢哋愈嚟愈大隻,佢哋係好健康嘅樂隊,成日做運動,好難得。」

KOLOR出場時全場哄動,樂迷不時拍手和唱,Sammy除衫騷肌令現場氣氛升溫。他們獻唱新歌《無極》時,Sammy自爆會將這晚新歌拍攝成MV,感謝Fans做「臨記」:「呢個新場係第一次演出,我哋都獻唱新歌,大家要跳得勁啲,10月會推出各大平台,令MV流傳萬世!」

Revery感謝KOLOR支持:「我哋細細個夾Band時係唱cover 歌,都係KOLOR啲歌,識咗佢哋之後,學識埋飲酒,聽住佢哋啲歌一齊成長。做好啲音樂已經係最好嘅報答,操大隻啲去繼承佢地啲肌肉!嚟緊我哋首新歌邀請KOLOR一齊玩,多謝佢哋!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕蘇浩才