薛影儀反擊AMM指控 強調冇多次推Job冇盜用Ig帳號 (12:45)

文章日期:2023年09月29日

「亞洲心動娛樂一姐」薛影儀(阿儀)傳因被「損友」帶壞失控,出席商業活動做「義工」及免費銷售工作,惹來公司不滿屢勸不聽,決定放棄她,另捧新人。阿儀為此兩度在社交網發文澄清,強調沒交損友,黃榕心地善良沒帶壞她。事件愈演愈烈,阿儀回應網民時更爆粗鬧林寶玉,亞洲心動娛樂(AMM)對此前日發聲明,公開阿儀的不當行為,包括擅自盜取公司設立社交平台的Ig帳號,私自發自己和公司無關活動的照片,影響公司形象令公司帶來損失,同時無故缺席工作,沒反省更攻擊經理人林寶玉,因此會將她無限期「雪藏」,保留對她採取的一切紀律和法律行動。

阿儀今日在Ig發文反擊,否認公司的指控及繼續鬧林寶玉。她說︰「可能大家有啲誤會,我係冇多次工作上放飛機,我這一年有兩次缺席,係因為自己有啲事出席唔到活動,公司又唔可以改期,其餘之後工作我都冇推工。其實我之前講粗口鬧寶玉係因為佢好黑人憎,佢好討厭,之前做過啲嘢,令到我哋唔鍾意。同埋我係冇盜用公司嘅社交平台帳號,我嗰個Ig係公司開畀我用嘅。」

(即時娛樂)