陳慧琳演唱會澳門站|馮德倫當嘉賓 Kelly淚灑舞台 預告或明年底香港開騷 (18:34)

文章日期:2023年10月02日

一連兩場《陳慧琳 Season 2 演唱會 澳門站》昨晚在澳門銀河綜藝館舉行尾場演出。闊別演唱會舞台4年,陳慧琳(Kelly)狀態大勇,身形弗爆,配以歷年經典情歌及跳舞歌再會歌迷。Kelly好友馮德倫(Stephen)力撐擔任特別嘉賓,台下歌迷瘋狂又投入,令Kelly淚灑舞台。

演唱會上,Kelly為歌迷帶來歷年金曲與近年新歌,還有連場勁歌熱舞,整個演唱會驚喜不斷,其中一個最大驚喜,當然是馮德倫現身開金口,他與Kelly合唱,2人先合唱《北極雪》,Stephen說:「我唔單只好耐冇唱過呢隻歌,我仲要係好耐冇唱過歌。」Kelly聞言笑說:「聽得出,保持番20年前嗰個水準,都OK嘅。」Stephen聽到Kelly的美言,即說:「你就保持番20年前一樣咁嘅樣,跳舞又冇變過。」Kelly指Stephen只要剃鬚,一樣有型,Kelly說:「你昨晚(前晚)嚟,男女都冧到爆。」

身穿樽領衫的Stephen,與穿上銀色高衩舞衣的Kelly,相映成趣,就連Stephen也不禁笑說:「我有啲著多咗,應節《北極雪》諗住著好啲,點知你... ...琴晚(前晚)見到咁樣,今晚(昨晚)諗住除咗條褲,但費事啦!」Kelly聽到也說:「咁我係咪要著冷褲?」2人你一言我一語,逗得台下歌迷笑聲不斷。難得來到,Stephen表示應該合唱多一首歌,最後合唱《紀念日》送給歌迷。

久別歌迷,Kelly除了精心炮製歌單,她亦分享內心世界。她提及在初出道時,因為當時的經理人黃柏高(Paco)幫她找了神算子,指紅色最旺Kelly,出道時她由宣傳照到出席活動,都以紅色裝束示人,結果紅足20多年,不過Kelly道:「其實我又唔係好信呢啲嘢,但又會諗番起,如果當年唔係著紅色,今日又輪唔輪到我企喺呢個台呢?又唔知可唔可以再企耐啲呢?」

這時台下歌迷尖叫聲不斷,瘋狂叫喊Kelly名字,看到歌迷熱烈反應,Kelly忍不住哭起來,並說:「唔知仲可以企多幾多年呢?呢啲都係唔好諗咁多喇,自然啲啦!」然後她再為歌迷送上《誰願放手》。演唱會尾段,Kelly連續送上3首快歌,歌迷也按耐不住湧到台前起舞,掀起高潮,Kelly最後Encore《星夢情真》及《對你太在乎》後,演唱會亦曲終人散。

完成兩場演唱會後,Kelly出盡全力唱到聲沙,但台下反應令她開心興奮,她說:「終於放監可以食嘢喇,可以食乜嘢都得喇,因為見到我啲衫,真係多啲啲肉都唔得,我𠵱家可以盡情擦餐飽。」

問到是否在台上哭最難忘,Kelly說:「好多都好難忘,因為今次個騷好多新嘅嘢,每一Part都排咗好耐,希望帶啲好嘢畀大家睇,我冇預自己會喊,仲諗住唔會喊㗎啦,但見到咁多Fans支持,忽然間有少少感觸,但有叫自己唔好喊,因為我要繼續唱歌,最終都收拾心情。」

這次邀得Stephen做嘉賓,也絕非易事,Kelly 說:「其實我3個月前就已經搵佢做嘉賓,不過佢都考慮咗1個月至答應,因為佢太耐冇唱過歌,我就用我誠意打動佢,我就話你鍾意唱邊首都得,我可以同你一齊唱,佢最後就話好啦,我就嚟做你演唱會嘉賓啦!。」除了歌迷,家人亦因為假期關係,前往澳門看她演出。澳門站過後,Kelly透露:「稍後會去美加,星馬等地,香港應該明年年底,呢段時間再儲多啲靚歌。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳慧琳 馮德倫