何廣沛劇接劇為台慶頒獎禮爭獎造勢 公開認愛盼成家立室 (20:30)

文章日期:2023年10月03日

無綫小生何廣沛近來劇接劇播出,由《破毒強人》去到《你好,我的大夫》,打破遭雪藏傳聞,他坦言也怕眾混淆會看到厭,更留意到有觀眾看《你好,我的大夫》時,以為他會做手語,未離開《破毒強人》角色徐安樂的氛圍,他說:「唔好話觀眾,拍攝兩套劇時,時間有重疊,造型差唔多,都係木口木面乖仔、戇居仔感覺,就好似何廣沛做嚟做去都係咁嘅樣,唔好玩啦!一個啞巴一個木獨,演法同角色性格都差好遠,徐安樂係自卑內向嘅人,唔知自己想要乜,《你好,我的大夫》角色辜清勁,雖然喜怒哀樂好少,但係好有主見,好清楚自己想要乜,就是太清楚自己想要乜,所以唔理其他人點諗,大家細心睇落,演繹完全不同。」

去年何廣沛有份演出《回歸》後,相隔1年沒有他演的劇集播出,甫出便接連播兩套,他說:「如果《新聞女王》成為今年台慶劇,下半年合共就有3套劇,整整1年冇劇出,好多人以為我冇劇拍,其實拍咗好多,被觀眾誤解我被雪藏或棄用,要出嚟解釋,但播出時又會話套套都係我,一定係獲公司力捧,又要再解釋,其實我平均1年都拍兩套劇。」

雖然被指獲力捧今年得獎呼聲高,不過他表示自2018年獲頒「飛躍進步男藝員」獎後,已沒想過獎項的事,他說:「當然知道《破毒強人》啞巴角色,會係攞獎熱門人選,呢個角色難演,演得好而且觀眾受落當然開心,但對於獎項都係平常心,我寧願想觀眾讚演得好,好過話我攞到獎卻唔抵畀,聽到真正好評會開心啲。」

何廣沛過往不愛談及拍拖或談婚論嫁話題,但早前公開認愛,他揚言盼成家立室:「可能心態唔同咗,所以選擇公開,人生去到某個階段,自然會成長,有唔同睇法同轉變。」

對於結婚計劃,他堅持要先做到事業穩固,他說:「當演員好矛盾,拍完劇突然間就會有一股空虛感呈現,唔知道未來有乜嘢工作時,都會好慌,就算做到現在已經第10年都好,呢種不安全感依然有,問我幾時踏入人生另一階段,真係好難講,就算想,都要有能力做到先得,除非好安穩,畀到另一半一個家嘅感覺。」

欲知專訪內容,請留意明天(4日)明報娛樂版。

(即時娛樂)