炎明熹為尾場個唱延期抱歉 相信上天安排:下次做得更好 (12:21)

文章日期:2023年10月09日

炎明熹(Gigi)原定昨晚(8日)在九展Star Hall舉行尾場《炎明熹Gi-FORCE演唱會》,由於受颱風「小犬」影響,主辦單位昨晚宣布個唱將延期舉行,並呼籲持有昨晚尾場門票的觀眾,請保留完整門票,留意大會公布的演唱會後續安排事宜。

Gigi昨晚亦在社交平台聲音導航感謝大家支持,她說:「我係炎明熹,好想同第二場觀眾衷心講一聲非常抱歉,因為颱風關係,冇機會睇到我演出,我都知道好多朋友專登喺世界唔同地方,飛嚟香港睇我表演,令你哋失望我都好唔開心,因為我希望每一位朋友﹑每一位支持我咁耐朋友,都可以睇到我第一次表演。

喺噚(前)晚5 part表演,每一part我都印象深刻,首先就係大家畀我力量,其次好多謝樂隊嘅老師們及跳舞嘅老師們,畀到我一個咁好嘅諗法,然後好多謝噚(前)晚嘉賓大GiGi(梁詠琪),估唔到我前排唱咗GiGi嘅《我鍾意》及同Felix(林智樂)合唱嘅《短髮》,之後我有機會見到真人,非常榮幸亦都好開心。

最後我想講雖然今次演唱會有好多地方做得唔足夠,但我相信喺上天安排,畀我有更多時間準備好自己﹑裝備好自己,等我下次再開演唱會時,可以做得更加好,正如第一晚演出,我喺台上講過,雖然我唔知道我Fans陪我行幾耐同行幾遠,但我會承諾大家,會做一個你哋值得支持嘅歌手炎明熹。」

相關新聞:小犬|炎明熹尾場Star Hall演唱會宣布延期 

(即時娛樂)

相關字詞﹕炎明熹